Hakkımda

Yaklaşık olarak 3 senedir @peri_tozundan_oneriler sayfamda ürün tanıtımı yapıyorum.


Kendi kullandığım,firmaların tanıtım amacıyla gönderdikleri ürünleri tarafsız yorumlarım ile sizlerle buluşturuyorum.Sayfamı açtığım ilk zamanlardan beri dürüst ve şişirme tanıtım yapmadığım için,güzel bir kitle oluştu çevremde. Her zaman derim ,ben ne görmek,ne almak istiyorsam,insanlarada bunu sunmalıyım.Yalan yanlış tanıtımlar,ürünü kullanmadan öve öve reklamlar bana göre değil...

Sayfamda,cilt bakımı,kozmetik,yiyecek,alışveriş,indirim ve çekiliş haberleri hakkında paylaşımlar yapıyorum.

Cilt bakımında özellikle Kore Kozmetik ve Dermokozmetik ağırlıklı ürün kullanıyorum. 

41 yaşında 2 çocuk annesiyim.Karma,hassas cilde sahibim.ağırlıklı olarak karma cilt ürünleri önersemde her cilde yönelik ürün araştırıp sizlerle bilgilerimi paylaşmaya devam ediyorum.

Kore Kozmetiği ile 4 senedir tanışıyorum.Kızım üniversiteyi  Kore'de Kozmetik bölümünde okuyor ve sayesinde Kore markalarıyla tanıştım  Çok başarılı bulduğum markalar ve ürünler kullandım,kullanmaya devam ediyorum. Kore'yi her ziyaret edişimde yeni ürünler deniyor ve keşfediyorum...

Burdada herşeyden paylaşımlar olacak,takipte olun :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar