La Roche-Posay Anthelios XL

 Cildim karma olduğu için yüz için güneş kremi kullanacaksam parlama yapmayan bir krem olmasına dikkat ediyorum.(parlama yapan ürünleri malesef sevmiyorum. @larocheposay Anthelios Dry Touch Spf 50 benimde tercihim oldu.Güneşe toleransı olmayan,hassas ve alerjiye eğilimli ciltlerinde kullanımına uygun bu güneş kremini özellikle karma ve yağlı ciltler çok sever.


Ürün Özellikleri;

 .Mexoplex® filtreleme sistemi ve yatıştırıcı antioksidan özellikli La Roche-Posay Termal Suyu sayesinde UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş SPF 50+ koruma içerir (Avrupa standartlarından daha fazla güneş koruması).

 .Optimum UVB koruması ve UVA ışınlarına karşı güçlendirilmiş SPF 50+ koruma sağlar.

.Komodojenik değildir.Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.

.Parfüm ve paraben içermez.

.Suya,kuma ve tere karşı dayanıklıdır. 

.Ciltte parlama karşıtı kontrol sağlayan ,ultra hafif dokuya sahip bu krem cilt üzerinde beyazlık bırakmadan ,hızla emilip yapışkan ve yağlı his bırakmıyor.

  Aradığım özellikte bir güneş kremi buldum.Mat bitiş sağladığı için de  çok sevdim ve sabah cilt bakım rutinimde çoktan yerini aldı bile..Pompalı tüpte olmasıda kullanım kolaylığı sağlıyor:)

 Yaz,kış yüzümüze güneş kremi kullanmayı ihmal etmeyelim lütfen .Sabah cilt bakımınızı yaptıktan sonra son aşamada güneş kremimizi mutlaka sürelim,güneşin zararlı ışınlarına karşı cildimizi koruyalım.

Sabah cilt bakımımı yaptıktan sonra C vitamini serumumu sürüp emilim sağladığında güneş koruyucumu yüzüme sürüyorum.Bu şekilde güneş kremininin etkiside artıyor(Ayrıca C vitamini serumunuzu gündüz kullanacaksanız mutlaka ama mutlaka güneş koruyucu kullanmalısınız yoksa cildinizde leke yapar)


#güneşkremi #larocheposay #larocheposayanthelios #antheliosxl #antibrillance #suncream

Yorumlar

Popüler Yayınlar