Estee Lauder Advanced Night Repair

 Advanced Night Repair Onarıcı Gece Serumu 

     

En sevdiğim onarıcı serumlardan biri Estee Lauder markasının bu serumu.

Boy boy hep elimin altındadırlar.Küçük boyları özellikle seyahatlerimde tercih ediyorum. Minnaklar yer kaplamıyorlar:)

Markanın 1 numaralı onarıcı serumu yenilenen benzersiz formülü ile daha hızlı ve güçlü etki sağlıyor 


Advanced Night Repair'i bir defa uyguladıktan sonraki 8 saat boyunca çevresel faktörlere karşı antioksidan koruma geliştirir.

İlk 4 saat içinde cilt bariyerini güçlendirmeye başlar.

72 saat boyunca yoğun nem verir.

Yaşın getirdiği tüm olumsuzluklarla savaşan bu serum eşi benzeri olmayan Chronolux Power Signal teknolojisi ile ciltteki hücre sayısını ve kolajen miktarını arttırır.

Yaşlanma belirtilerine karşı önlem alır.İnce ve derin kırışıklarla savaşır.

Cildi sıkılaştırır.Ton kaybını önler.Kuruluğu ve nemsizliği giderir.Cildin ışıltısını geri kazandırır.Hyaluronik asit içeriği ile kolajen üretimini hızlandırır.

3 haftalık kullanımda çizgi ve kırışıklıklar gözle görülür şekilde azalmaya başlar,daha genç bir cilt görünümüne sahip olursunuz.

Düzenli kullanmaya devam ettikçe daha sağlıklı,canlı ve yenilenmiş bir cilt görünümü kazandırır.


Akne oluşumuna yol açmaz.

Dermatolojik ve Oftalmolojik olarak test edilmiştir. 

Sentetik parfüm içermeyen formüle sahiptir.

Geri dönüştürülebilir cam şişede bulunur.

Karma,yağlı,kuru her cilt tipine uygun yağ içermeyen formüle sahiptir 

Cilt tarafından çabuk emilen,yağlı ve yapışkan his bırakmayan dokusunu ben çok beğeniyorum. Kullandığımda cildim daha sıkı,canlı,dolgun ve sağlıklı görünüyor.

Karma hassas cildimde sivilceye sebep olmadı.Olumsuz bir özelliği yok benim için.

Hiç denemediyseniz en minik boyunu alıp cildinizde yapısını test edebilirsiniz.Ben en minikle başkayıp en büyük boyuna kadar aldım:)


Yorumlar

Popüler Yayınlar